Tuesday, October 27, 2009

草莓工~

接下来会呈现的就是草莓园的全景...
啦啦啦~


















不知不觉来Hamilton已经一个星期了
时光真的飞逝得超快的
其实还没认认真真的逛过这里
因为来到的第二天就开工了
连续工作了一个星期
没歇过
很开心~呵呵呵~
























草莓还没成熟























这就是我们的包装线啦
在这里我除了包装之外
有时不够果子包装的时候
我也会去帮忙採果
相较之下我比较喜欢包装
虽然一天会站着很多的小时
但是比起採果一整天弯腰来的舒服容易 ^^























这是我从工厂带回来的草莓
只要有缺陷就会被淘汰
然后就会落入我怀中
哈哈哈~


















之前还在为奇异果卖命的时候
会自制奇异果果酱
现在...
当然不会错过自制草莓果酱~!!!^^


















很高兴有机会可以体验这里所有的一切
真的还蛮喜欢这里的
I LOVE NEW ZEALAND~^^winkkk

4 comments:

Kai and Baobei said...

祝你在那里生活愉快噢 ~ :) 长期面对着草莓,以后会有阴影吗?哈哈哈!

Anonymous said...

看到你这么开心,我也觉得很开心,希望你好好照顾身体。明年见 :)

- JIN MUN

page said...

sweetheart...
i 1 hand made strawberry's n kiwi's jam...

Tracy said...

Hello,

Looking for job in Hamilton in NZ now. When i search the job of blog,i saw that u came NZ last year n even done strawberry. Is that possible u can tell me about the information about the strawberry farm that u work before n the accommodation u live before.

Looking forward ur reply,thank u so much!!! Really need to get job as soon as possible. Hope u can help me,thank u!!!!